fredag 21. desember 2007

Thankful



I have decided to change my blog language to english. This is because I have made many english speaking friends in Australia and Thailand. I am not sure for how long I am going to write english, but for a while at least half of my blogposts are gonna be in english. I will probably write a lot of mistakes, and when I do that, feel free to correct me..

It is only 3 days before christmas now. Today we were in a school telling about why we celebrate christmas, most of the kids had never heard the message before, so it was really good to get the opportunity to tell them. The teachers in the school welcomed us warmly, and as all other Thai-people, they offered us the best they have. The fact that Thai-people are very friendly makes it a lot easier to be a missionary down here. And even though I miss Norway, my family and our christmas traditions a lot, this christmas is going to be good. It is gonna be a christmas that makes a difference for eternity. When we are visiting thai-people and telling them about Jesus that is powerful. Why would we want to go away from our home just to tell them about this, there must be something about it.

When I come home to Norway the 20.th of January I am going to work for a while. And then I will either go to the army og I will go back to Australia in July to do a basic leadership school. I don't know yet, but either way I need to work for some time, and I am trying to figuer out how I can make the most money in a short period of time. Any ideas?

Merry Christmas and God bless you all!

5 kommentarer:

TheMan -Øystein sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
TheMan -Øystein sa...

Halais Øyvind! Bra du finner det du driver med meningsfylt, d tror eg e viktig for å holde motivasjonen oppe..vet om mange her på Norfjord du burde hatt en prat/diskusjon med..føler eg ikke klarer helt å formidle ting meg og deg er enig i..men gjør så godt eg kan og folk aksepetere og forstår meg egentlig, men savner en som har litt flere svar når eg lurer..Peace and love from Øystein your friend

Torbjørn sa...

Steike Øyvind.. du er blitt ugjenkjennelig! Men må innrømme du kler skjegg bedre enn jeg gjorde..

Anonym sa...

Om du vil tjene penger, Øyvind, kan du kanskje prøve å sende ut en sånn kjedemail, alá, "jeg trenger penger.. Send denne mæilen til alle du kjenner, så får jeg masse".. Veit ikke helt åssen det fungerer, men det er jo mange som sender ut sånne for å få diverse hodeoperasjoner eller transplantasjoner fundert.. Jeg må rett og slett le litt når jeg ser bartebildene av deg.. Veldig, veldig på vei til å bli en mann..
-Børge

Anonym sa...

god jul, forresten..