lørdag 3. januar 2009

Hva nå?

Jo det skal jeg si deg...
Etter noen deilige dager på fjellet har jeg nå kun et døgn igjen til jeg reiser tilbake til Værnes. Det er selvfølgelig ikke noe jeg gleder meg stort til, men jeg har stor glede i at det kommer til å bli bra, og at jeg snart er ferdig. Jeg dimmiterer 22. januar, og det er jo absolutt ikke lenge til. Den 22. bærer det rett til bønnesenteret i Levanger, hvor det er bønnekonferanse frem til 25. Videre vet jeg ikke helt hva jeg gjør, kanskje blir det noen besøk mens jeg er nord i landet, kanskje drar jeg rett hjem. Hvert fall vet jeg ikke hva jeg skal bruke halvåret på, mulig det blir noe studier, mulig bare jobbing... Vi får se.

Noen som har tips om hva det kan være interessant å prøve å jobbe med for en liten periode?

9 kommentarer:

Torbjørn sa...

KRIK høyfjellsenter trenger folk i vinter..

Øyvind Bye sa...

takk for tipset, skal tenke på det..

Anonym sa...

Du kan jobbe på visjon Norge

Hva skjer etter sommeren? Trondheim igjen? Oslo? Bergen?

hlewagastiR sa...

Du får kose deg så mye det er mulig den tiden du har igjen. Jeg tipper du er blitt kritisk til militæret som system etter at du kom inn? Eller er det blitt slutt på at befal trakasserer og skjeller ut soldater?

Øyvind Bye sa...

vet ikke hva jeg gjør fremover..
hva slags jobb tilbys i visjon Norge?

har ikke blitt kjempekritisk til militæret som system. Men de av befalene(få), som trakasserer og plager soldater er jeg kritisk til. mye er bra, noe er dårlig, for å oppsummere kort. Planlegger å skrive litt om helhetsintrykket av det norske forsvar når jeg er ferdig og jeg får tenkt litt over hva som faktisk skjedde og hva som ble gjort...

Ingebjørg sa...

UIO SKIEN!!!

Øyvind Bye sa...

vi får se Ingebjørg. takk for tilliten.

Anonym sa...

Du kan steke burgere på McDonalds XD hihi:P

Torbjørn sa...

Er du i trondheim i helga?