onsdag 12. september 2007

the man with water with gas!

































































Meg, Urs og Oystein tok haaret! Det foeles bra.. overraskende bra..
Den Hellige Aand er undervurdert.. sjekk ut bibelen..
apg 1, 8 Men dere skal faa kraft naar den Hellige Aand kommer over dere, og dere skal vaere mine vitner i Jerusalem og hele Judea, i Samaria og helt til jordens ender..
Og disse tegnene skal følge dem som tror: I mitt navn skal de drive ut onde ånder, de skal tale nye tungemål, og de skal ta slanger i hendene. Om de drikker dødelig gift, skal det ikke skade dem, og når de legger hendene på syke, skal de bli friske.» mark. 16. 17-18
hvis Jesus er veien, saa er bibelen veien og da er dette sannhet. Vi har samme potensiale som Jesus. Han gjorde ting i kraft av den Hellige Aand, og vi har tilgang paa den samme kraften.
ikke saa utfyldende om hva vi driver med her nede. men vi har hatt undervisning om den Hellige Aand og jeg har tatt haaret. I tillegg har vi surfet og mye mer.. utfordrende, laererikt, til tider hardt, men bra!
Hvis du vil ha nyhetsmail, men ikke faar det for oyeblikket, gi meg en lyd..
snakkes!

15 kommentarer:

Marit Grønning sa...

Øyvind!! Jeg kjente ikke igjen deg... Spenstig gjort! Mamma Vassli får helt sikkert bakoversveis når hun ser bildene. Bra at hår vokser fort ut igjen...

Jeg er på vei til å sende et brev til deg, så har du noe å se fram til:) Du har sikkert uansett masse å glede deg til i tida framover på DTS`en. Virker som du har det knallkjekt, og at du får oppleve mye bra; både åndelig, sosialt og naturopplevelser.

Kos deg videre!

Stine Erica sa...

Øyvind! Kva i huleste? Mannen med det vene håret?-no more!:D Heftig Kult at Den Heilage Ande får some more attention! Det gleedar meg! Looking for det i mitt liv og.. Ser ut som du kosar deg!! Konge!:> -Kräm frän Stein Eric-

Ingebjørg sa...

og her kjem Inge Bjørn med nokre godord frå ørsta too!:D grattis so masse med eit meir sutelaus liv med mindre hår, og tydligvis meir awareness of hellig ånd! det e bra... treng ein oppvekkar sjøl... men du? kan eg får mail og? plisplis? mailen min e jaffal iseim@c2i.net... og so gjer du ka du vil...:)

men konge å sjå at du finn deg til rette! det gjer for øyeblikket eg og forrestyen, er i ørsta og lever livets glade dager...:)
men min venn? ha det så bra, så bra!!

Jon Gustavsen sa...

ja, jeg er din venn!!!!

klart du skal få mail, vet ikke hvorfor du ikke har fått, trodde jeg sendte til deg..

snakes! koz oxo klemz..

Øyvind Bye sa...

det vene håret var alt for vent. folk må like meg for den jeg er, ikke for håret..

Lindabk sa...

nå slipper du iallefall alle shampoo-utgiftene! Kanskje shampoo er dyrt i australia.

Pass deg for haiene når du surfer. I overimorgen er det torgdag og bøssedag i NHS. Om en uke i Bergen. Men vi takler det!:) Kos deg videre

Marta Sortland sa...

radical change, øyvind!
godt å sjå at du stadig er open for nye ting. wohoo!

Torbjørn sa...

Ja det må jeg si! Du ser helt syk ut..

TheMan -Øystein sa...

hehe...ufattelig kult...trodde ikke du skulle gjøre noe sånt, men stilig...er d kjekt i australia? virker sånn hvrtfall..supert i norfjord også...masse kule folk og kjekke ting å gjøre...

Anonym sa...

øyvind.. sprøtt.. hærlig sprøtt..
du ser ut som en lars eller bjørnar.

Andrea sa...

Jeg syns du ser ut som han i den nazistiske filmen med den grufulle scenen hvor en farget mann blir lagt med munnen på en fortauskant og sparket i hodet... Uff..
Men virkelig stilig...!

Andrea sa...

At du har tatt håret og kler det altså, ikke scenen i filmen... (I dag er det bøssebæring forresten..!)

Eirik sa...

Det passa faktisk ganske bra syns eg!:) men eg hadde aldri trudd at du skulle ta håret, så grundig...

Øyvind Bye sa...

shampo er ikke dyrt i Australia, men jeg sparer litt. bruker det opp igjen paa solkrem som er dyrere..

tenkte foelgende naar jeg tok haaret: Naar du spoer en gammel person hva han/hun skulle oenske hun hadde gjort anderledes i livet svarer de fleste at de skulle tatt flere sjanser.. i tillegg skal jeg i militaeret og maa ha kort haar uansett, det er varmt her.. i tillegg er det praktisk og det foeles veldig godt..

godt aa hoere at det er bra paa Nordfjord. det er bra i Australia, men det er ikke noe koseplass. vi har toefft opplegg og jeg sliter en del med spraaket. faar liksom ikke uttrykt alt jeg vil, men i morgen skal vi spille beach for foerste gang. Har nettop funnet ut at det er 4 baner rett borti gata.. koster 25 kr aa spille en dag..

haaper det gikk sykt bra med boessebaering Andrea!!


snakkes!

Unknown sa...

Heftig Øyvind, heftig...