søndag 20. april 2008

sportx18

Da jeg gikk inn på vg.no i dag ble jeg overrasket over hvor mye det stod om sport, og spesielt fotball. Da jeg talte over fant jeg at 18 saker på nettavisen handler om sport. Ufattelig. VG bør ikke ha avisstatus, de er en sport og underholdningsavis.

I lokalavisen vår er det også utrolig mye sport. Og etter at Notodden rykket opp i adeccoligaen har det tatt helt av. Flere dager i uken brukes minst en dobbeltside til å skrive om NFK.

Syns du avisene skriver for mye om sport og/eller fotball??

3 kommentarer:

hlewagastiR sa...

Det er sykt at spillere på små drittklubber skal hauses sånn opp i skyene med tanke på alle hverdagshelter som er rundt omkring, som virkelig hadde fortjent et oppslag...

Øyvind Bye sa...

svært enig.
det er kanskje ikke medieros hverdagsheltene er ute etter uansett. Og sikkert ikke alle fotballspillere heller. Mange ser det som et ork tror jeg. Hvert fall når man har begynt å bli vant med oppslag uka rundt.

Torbjørn sa...

Jeg er passiv motstander..