søndag 12. oktober 2008

oppdatering nr. 200!

Her kommer oppdatering nr. 200! En stor dag i Ustaosets.blogspot.coms historie.

Litt oppdatering på livet: Har vært ute på øvelse overlevelse i forrige uke. Overleve i skogen med minimalt av utstyr. Bl.a. med improvisert fluktsekk som dere kan se på bildet under, kniv, litt klær, tennstål og kokekar.+++.

Så i helgen har vi feiret mammas 50 års dag med brask og bram, noe som jo ikke var å forakte. Det var over 50 gjester og stor fest langt på natt. Takk Gud!
I tillegg har jeg og Lars Helge og Jostein vært på teater og spist store bananer. gode tider.












5 kommentarer:

hlewagastiR sa...

Hva så dere?

Øyvind Bye sa...

kulde av Lars Norên.

var bra! men ikke typisk teater i Ibsen stil. Mer moderne greier.

Torbjørn sa...

Ligna på simon han ene på bildet..men det er vel ikke ham? Øvelse er kjempegreier! Glad for at jeg hadde min siste for tre mnd sia..:p

Anonym sa...

fikk du fanga kjempeørreten, Øyvind? gleder meg til beachvolley og sommer. Universitetet er teit når det ikke gir meg høstferie, men jeg klager ikke. Juleferien starter allerede 2. des! Kos deg

Anonym sa...

Gratulerer med jubileet! 200 er ikke å forakte. Teater er jo bare så digg, fint inne på trøndelag teater? Tror faktisk jeg bare har vært der 1 gang... Litt flaut.