tirsdag 18. november 2008

tann-knekk.

Dette er meg og min romkamerat Bård! Her mens vi venter på influensavaksine.









I dag brakk jeg av 2/5 av den ene tanna mi. Jeg slo geværet mitt opp i tanna da jeg skulle spille skutt mens vi trente på transport av sårede i strid.


For tre uker siden var jeg på besøk hos tante og onkel og traff også min gode bestemor.


Ellers har jeg ikke noe spesielt å skrive om akkurat for tiden. Det som opptar meg mest er militæret, som er ganske travelt om dagen og eksamen jeg skal ha i organisasjon og ledelse.





3 kommentarer:

Andrea sa...

Koselige bilder:) (Unntatt det siste da kanskje...)

Øyvind Bye sa...

jo takk!

Torbjørn sa...

Tannskader eller munnskader har jeg hørt er den vanligste skaden, iallfall under skimarsj. Folk detter og slår pipa opp i munnen..høres ikke godt ut..