onsdag 15. april 2009

Kiwi

Kiwi er stedet der man kan få varer gratis som går ut samme dag eller neste dag.. dersom varen har gått ut får du en ny, eller pengene varen er verdt. Mange finner mye varer på Kiwi. Hvorfor ikke la det gå sport i det, og begynne å kartlegge varer som går ut på dato slik Kiwi-bob gjør? For min del fant jeg en Cottage Cheese på Kiwi i går... Og har sett meg ut noe deilig sjokoladepudding jeg skal hente i morgen dersom den ikke har blitt fjernet.. En del egg og kremfløte er også klart for henting i morgen tidlig, hvis de ikke blir fjernet av betjeningen.

med kiwis datogaranti kan det igjen bli gøy å gjøre unna hverdagshandelen!

3 kommentarer:

Torbjørn sa...

Twist er og kjekt å ha..30kg f.eks..

Øyvind Bye sa...

ja, ikke dumt! Et helt lass med sjokoladeplater som går ut på Kiwi i Notodden om ti dager, kanskjed et blir mengder på meg og, vi får se...:p

Andrea sa...

Hehe.. det kan visst være litt farlig det der også... :P