lørdag 25. april 2009

haiking er lett

forrige Søndag haiket jeg til min søster Ingrid i Oslo. Det tok meg ganske nøyaktig 1 time og 40 min, fra døra hjemme i Notodden til jeg satt i stua til søstra mi.* Da hadde jeg fått med meg en hyggelig biltur, blitt kjent med noen nye mennesker og trent engelsk kunnskapene samtidig som jeg gratis reiste til Oslo. Helt utrolig, tenker du nok, men det er sånn det er å haike, gratis med godt selskap inkludert i prisen..

I morgen haiker jeg til Kristiansand for å besøke mine fortreffelige venner Marit og Børge i deres "bule" som de kaller den såvidt jeg har forstått.

Da lukker solen sitt øye, god natt!

*til sammenligning bruker bussen fra Notodden til Oslo ca 2 timer... altså måtte jeg regnet rundt 3timer og ca 200kr fra meg og helt hjem til min søster.

3 kommentarer:

børge sa...

...og velkommen skal du være...

for øvrig er haiking en super måte å bygge nettverk på i vår tid.

Torbjørn sa...

Superdigg da..! Jeg kan nok vedgå at det ikke er alltid man er så heldig, men det er jo ikke sjelden heller.

Magnhild sa...

Eg har ikkje hatt slikt hell i mine haikeforsøk i det siste. sukk