tirsdag 16. juni 2009

alle glade?

er du glad i dag?
jeg er utrolig glad..

Jeg er glad for at jeg har venner, jeg er glad for at vi har så vakker natur i Norge, og at vi kan bruke den, jeg er glad for at jeg har jobb på kafè, jeg er glad for at jeg fikk jobbe med ved i dag, jeg er glad for at Notodden skal spille mot Odd i cupen i morgen på hjemmebane, jeg er glad fordi Jesus elsker meg, jeg er glad fordi jeg har så utrolig mange spennende bøker jeg skal lese og har lest, jeg er glad fordi Bibelen er den beste, viktigste og sanneste av disse!, jeg er glad for min fantastiske familie, jeg er gald for volleyball, fotball, jogging og muligheten til å sove under åpen himmel, jeg er glad for at jeg er så glad!

Hvis du ikke er glad, håper jeg innlegget mitt gjorde deg litt mer glad hvert fall..

3 kommentarer:

Marit Bye Vassli sa...

Det gjorde meg veldig glad! Og jeg er veldig glad for å ha en så bra og god bror som deg! ^^

Torbjørn sa...

Hurra tralala, jeg er glad! Kjentmannsprøven er historie og sommeren ligger foran!

Øyvind Bye sa...

så bra å høre, søster og bror!!!

gratulerer Torbjørn!