søndag 27. mai 2007

Ustaoset

Navnet på bloggen min må forklares. Det er ikke slik at jeg har noe spesielt forhold til Ustaoset. Mine kunnskaper om plassen strekker ikke lenger enn at den ligge ikke langt fra Geilo i Hallingdal. I tillegg ligger Ustaoset på fjellet. Jeg ønsker å ha en "fjellro" over tankene mine Jeg vil ha tankene mine hos naturen og jeg vil ikke skifte meninger i hytt og gevær.
Ustaoset betegner kaos og ro om hverandre. Jeg vet hva jeg vil, men har likevel et stort kaos oppe i hodet mitt. Det er altså først og fremst navnet i seg selv som er grunnen til at jeg har valgt Ustaoset som navn på bloggen min. Ustaoset utstråler harmoni, men det er et forstyrrende element til stede. Håper det "makete sence".

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg vet at det er en svakhet utsagnet, men velger likevel å overse dette helt til noen oppdager det.

Joakim sa...

hehe, kjenner til det!

Unknown sa...

Det må eg seie Øyvind, eg tenker på korleis tankeverda utformer tankar om korleis tankane mine i tankeverda er tankar som tenker ting som kun er reelle i tankeverda. Og kvifor tenker eg på tankar som blir tenkt om tankeverda, og tenking om tankar der eg tenker om tankar om tenking i tankeverda.

Joakim sa...

hehe, tenker i tankeverden eg og kristianne, hehe

Ingebjørg sa...

ustaoset e ein fin plass det! og ja øyvind, det e skreve den natte når me og joakim og eirik døgnan...:) utrulig teit post...