søndag 14. september 2008

gode venner er gull verdt!





Gode venner er gull verdt. Jesus og mennesker.

Her er noen gode venner jeg har vært med i det siste.

Spesielt verdt å merke seg er at jeg har funnet ut at mr. Lobas er å finne på Værnes. Han går på befalskolen der for øyeblikket. Traff han ikke før nå på fredag, men nå blir det nok noen kaffekopper fremover. Ellers har jeg vært hos Lars Helge i helgen. Skikkelig bra og avslappende helg!
fylt av mange interessante samtaler om alt fra ingenører uten grenser til den katolske kirke.


4 kommentarer:

Torbjørn sa...

Gjett om jeg ikke kjente igjen Pavel! Også på befalsskolen! Kult..

Marit Bye Vassli sa...

Så koselig å høre at du har funnet noen kjente Øyvind! Gleder meg til å se deg i høstferien=)

Øyvind Bye sa...

Jeg kjente han igjen på stemmen. Plutselig satt han to stole bortenfor meg! hehe..

Jeg har egentlig ikke høstferie, men kanskje jeg har perm når du har høstferie Marit. Jeg kommer hjem første helgen i oktober.

Marit Bye Vassli sa...

Ja, det gjør du nok, har høstferie samtidig som østlandet nemlig;) Så ser deg nok i mamma sin bursdag=D