søndag 29. juni 2008

godt til kaffen

I det siste har jeg sett hvor lite rettferdig politikk som blir ført i Norge. Dette har utløst uvanlig mange politiske innlegg på rad her på blogge min. Derfor slår jeg nå til med liste:


godt til kaffen 10 på topp.


1. En lang prat med en god venn.

2. Is og varm sjokoladekake.

3. Melkesjokolade.

4. Marsipangris, marsipanbrød eller andre varer med sjokolade og marsipan.

5. Kokesjokolade.

6. Julekaker, gode.

7. Kjeks med sjokolade og karamell.

8. Sjokoladeis.

9. Fruktnøtt.

10. Lang frokost.


Hva liker du til kaffen?



3 kommentarer:

Unknown sa...

Grovskjeve med brunost.
Ritzkjeks og digistivekjeks.
Anthon Berg marsipansjokolade.
Ein skvett mjølk.
Bridge-blanding, twist.
Sarah Bernhard-konfekt.
Belgisk sjokoladekjeks.
God tid.
Godt selskap.

Øyvind Bye sa...

ahh! Fornøyelig liste. Jeg glemte selvfølgelig bridge-blandinga, håper ikke du ble fornærmet. Jeg tror nok den ville kommet inn på en fin femteplass.

har vanskelig for å forstå at du liker ritzkjeks til kaffen som en av dine favoritter, men skal jammen meg prøve det en gang..

Anne Severine sa...

Brownies, ingen over, ingen ved sida av! Aller helst den som dei sel på "Cafe Olé" i Geiranger. Den bør alle smake ein gong i løpet av livet!

Troika kjem på ein god andreplass.

Etter det så er det det som er for handa. Men sjokolade er alltid ein sikker vinnar;P

(Og så må eg eigentleg nemne, berre slik i ei bisetning, det må vere kaffi mocca, dersom eg skal drikke kaffi..)