tirsdag 17. juni 2008

takk til FrP som viste meg realitetene!

Takk Frp! Takk for at dere gjør det norske folk oppmerksom på alt det grusomme som skjer i dette landet. For selv om jeg ikke ser noe til all grusomheten, så har jeg gjennom aviser som Vg og Dagbladet og gjennom å høre på Siv Jensen og Co, skjønt hvor ille vi har det. For det første ble vi ikke lenger kåret til verdens beste land å bo i, av rundt 200 land er vi BARE det nest beste å bo i. Tenk det, da bør vi gjøre noe med hvordan VI har det. Denne vekkelsen i mitt sinn, kom i forbindelse med regjeringens tyranniske økning av bensin og dieselavgiftene, økningen var på henholdsvis fem og ti øre, og dette når vi vet at vi fra før bare har EUROPAS NEST BILLIGSTE bensin og diesel(i forhold til inntekt), synes jeg det er grusomt, og da spesielt for de som bor utenfor byene. Tenk at man ikke en gang på bygdene kan få Europas billigste bensin. Hvordan kan man overleve på bygdene uten europas billigste bensin. Forresten fikk jeg med meg gjennom noe jeg kom over i en avis her en dag, at regjeringens avgifts økning (sug), som tar alle pengene mine, vil koste meg opp mot 100 kr per år. Det er mye penger det. Spesielt når man tenker på at vi i Norge har en gjennomsnittlig levealder på nesten 80år. 55 år med bil x 100 = 5500 i løpet av 55 år, det er mye penger det.

Og Frps avsløring av sannheten om Norge stopper ikke med bensinprisene, nei, det er mer urettferdighet ute og går. Innvandringspolitikken er også et felt hvor vi nordmenn blir utsatt for stor urettferdighet. For det første er nå nesten 10% av befolkningen innvandrere. Hvordan er det mulig? Landet vårt er overbefolket nok fra før. Og det værste av alt, den er mer og mer IKKE-VESTLIG. Har du hørt på maken. De norske politikerne slipper inn flere og flere innvandrere og de er ikke engang fra vesten. Tenk så vanskelig for stakkars oss å integrere de, det er et KJEMPE PROBLEM!Bra at FrP mener at vi må begrense innvandringe til 9 av 10 av de vi slipper inn i dag. Da vil vi få det mye behageligere her hjemme, og vi slipper å bli påvirket av disse som kommer til landet vårt. Noen sier at de ikke vestlige innvandrerne kommer til landet vårt FORDI DE IKKE HAR SÅ MYE PENGER SOM OSS, BLIR FORFULGT OG/ELLER ER I KRIG ELLER PÅ FLUKT AV EN ANNEN GRUNN. Dette vet jeg ikke om jeg vil tro på.

FrP og norsk media har opplyst meg om meget mye mer urett som skjer, og det er med tungt hjerte jeg konstaterer at jeg ikke rekker å skrive om mer av den.

Gledelig er det likevel at det norske folk har våknet fra dvalen og sett hvor stor urettferdighet som blir begått i Norge. TAKK OG LOV for at FrP nå er det største partiet i Norge(http://www.folkebladet.no/nyheter/article160147.ece)
, så vi kan få slutt på all denne uretten og få økt vår materielle rikdom, mer penger og komfort til det norske folk!


Innlegget er ironisk, og jeg håper å vise hvor håpløst det er at Frp blir Norges største parti på å klage.

7 kommentarer:

Sondre Olsen sa...

hehe.. herlig:)

Rahim Nicolay Ali sa...

Fantastisk! Klar for LM nå? Blir digg det;-) Får du ikke med deg Marit Vassli også da, eller har Telemark fylt delegasjonen? I like The Vasslis:-)

Øyvind Bye sa...

Telemark har full delegasjon.
Er klar om noen hundre endringsforslag... :)

Marit Bye Vassli sa...

Fantastisk innlegg Øyvind. Vi får se en liten bit av hvor egoistiske og selvopptatte vi faktisk er blitt. (og selvfølgelig mest Frp og deres velgere:p)

Den glade vandrer sa...

Du får sagt det du. Fortsett med det!

Øyvind Bye sa...

takk for gode tilbakemeldinger Elisabet og Marit!!

Øyvind Bye sa...

tror ikke det blir riktig å kalle frps velgere for egoisme, heller ikke partiet. Partiets politikk derimot, vil jeg påstå er veldig egoistisk. Hvorvidt partiet og deres velgere er egoistiske, har jeg ikke godt nok grunnlag til å mene noe om, sannsynligvis er det mye forskjellilge å finne.