mandag 9. februar 2009

å dele ut tunge narkotiske middel gratis, er ikke noe annet enn grusomt dårlig gjort..

Har fått med meg at debatten rundt utdeling av gratis herion til rusmisbrukere raser vilt over de politiske bloggene på nettet for tiden. La meg få si min mening ut fra det jeg har hørt og min sunne fornuft: Forslaget er helt vilt. Jeg er en sterk motstander. Å dele ut gratis, noe så ødeleggende vil være å gi opp alt håp. Å akseptere at mennesker er avhengig av dop, og si at her har du dopet ditt, så slipper vi å ta fatt på den vanskelige veien med å gjøre deg rusfri. La oss istedet satse på de tiltak vi vet fungerer. Som krf medlem vil jeg opplyse mine lesere om at KrF er sterk tilhenger av rusforebyggende arbeid, og at de selvfølgelig også er sterkt imot utdeling av gratis narkotika.. Nok en grunn til å stemme KrF ved valget i 2009!

1 kommentar:

Marit Bye Vassli sa...

Kunne ikke vært mer enig!