onsdag 20. juni 2007

liste.

Av den enkle grunn at
jeg elsker
lister kommer jeg
til å legge ut en del
lister på bloggen min. Her kommer den første:
Ting jeg er svært tilfreds med:

-Jeg har blogg.
-Jeg jobber med psykisk utviklingshemmede som sommerjob.
-Halvparten av vaktene mine er nattevakter.
-Jeg har tilgang på ubegrenset med kaffe.
-Jeg har familie.
-Notodden har et av Norges beste sandvolleyballanlegg.
-Jeg driver på med en bok om Mao - Mao Den ukjente Historien.
-Jeg har fullført 12 år med skole.
-Joakim, Øystein, Eirik, Børge, Marit og Torbjørn kommer på besøk neste helg.
-Jeg skal gå dts i Australia og etter det kan jeg velge blant flere tusen utdanningsmuligheter eller andre ting å bruke tiden min på.

Ting jeg ikke er tilfreds med:

-Norske politikeres manglende handlekraft.
-Miljøvernminister Helen Bjørnøy, ikke som person, men den dårlige miljøpolitikken.
-25 000 mennesker dør hver eneste dag på grunn av sult og sultrelaterte sykdommer.
-Brann tapte 6-0 mot lyn.
-Det tar svært lang tid å pakke ut etter Framnes - jeg har for mange ting.
-Tiden strekker aldri til.
-Allmennkunnskapene mine er for dårlige.
-Jeg har ikke spilt settlers etter at jeg kom hjem.
-Det er for mye likegyldighet - politikk, sløve utøvere av religion, osv..
-Alle mulige skjemaer og ting som må fylles ut og sendes hit og dit.

4 kommentarer:

Lindabk sa...

Jeg er også en liste-person. Her finner du gjestetellerene http://www.amazingcounters.com/

mari sa...

kjekk liste. ser du lika Loe. he du lest Naiv.Super? der e d ymse liser. det e kjekt

Joakim sa...

ja, det var litt av ei liste..du leste ei bok om mao? e det mao folket i afrika? eller mao mannen?

Anonym sa...

Torbjørn, han er en kjekk kar! Gled deg til han kommer!! :D