søndag 17. juni 2007

Framnes forgår, men venner består!



Tre år på ei halvøy er over. Jeg er takknemlig. Man ser ikke hvor bra man har hatt før man ikke har det lenger. Miljøet på Framnes er helt unikt, og du skal lete lenge etter noe lignende.

Mange er triste fordi det er over. Jeg er faktisk ikke så trist. Så klart kommer jeg til å savne mange av tingene med Framnes, men tre år er lenge nok å bo i en "gettho" av kristne samlivsformer. Det er på tide å reise ut å se verden. Hvis jeg skal peke på noe som er trist, så er det å forlate vennene mine, men jeg både tror og håper at hvert fall et knippe av de gode bekjentskapene jeg har fått på Framens kommer til å vare livet ut.

Misjonsprosjektet er også over. Det har vært fantastisk å få jobbe med innsamlingsprosjektet i år. Utrolig mange har gjort en stor innsats og det er ikke til å skyve under en stol at vi har reddet liv. Framnes hadde ikke vært det samme uten misjonsprosjektet. Nå skal jeg nok engasjere meg litt i politikk og sånt framover. Det er jo mange måter å få utrettet noe på.


Ellers har vi veldig stort hus i Notodden. Det er bare å komme innom en tur. Vi har både husrom og kaffetrakter, samt tv, data osv. Mange substitutter dersom det er ønskelig.


Velkommen er dere hvert fall alle uansett!

ps: Framnes forgår ikke på ordentlig, men for meg forgår skolen litt på en måte. Forstå det den som kan/vil.

3 kommentarer:

Stine Erica sa...

-som eg skulle ha sagt det sjøl:> Ei epoke i liva våre er over og ut, farvel til Kari og Knut. Kanskje ikkje Kari da..men uansett..Eg skal forresten straks opprette min eigen blogg, det blir saker:) Dersom du vil og anledninga byr seg, så er du hjertelig velkommen til Ørsta. Vi har også hjerterom og husrom, pluss ein del andre rom.

Øyvind Bye sa...

Knut er faktisk en svært god kompis av meg i Notodden. Hehe.. gleder meg til å lese bloggen din. Ørsta høres fristende ut, skal tenke på det utover sommeren..

Ingebjørg sa...

akk ja, så sant så sant. e faktisk ikkje trist eg heller, men sentimental i bøtter og spann. sitt å speide ut over alt som skal pakkast ut, får fnatt!! og jaddå, voss (og skien når den tid kjem), u know, alltid opent for deg om du e nearby...