torsdag 26. mars 2009

langkjøring med Opel Astra, eller var det Safira?

Var på bilbutikken i dag for å ordne noen deler. Også henviste jeg "bilmekanikeren, eller hva han var", vil vår sølvgråe Opel Astra. Dette har jeg da også opplyst alle mine venner om. Vi har kjøpt oss en Opel Astra. "Å hvilken vranglære". Det er selvfølgelig en Opel Safira, som min "Opelvenn", selvfølgelig med en gang oppdaget.

Uansett, i morgen skal me fara til Levanger med vår sølvgråe Opel Safira. KL 0600 legger vi avgårde, så er det morgenkaffi kl 0630 på Kongsberg også varer det ikke mer enn et par timer før vi er kjører E6, den strakaste veien! Forhåpentligvis ankommer vi bønnesenteret i Levanger inne kl 1700, for da er det nemlig velkomst kaffi, og kanskje noen kaker å få. Hjemme er jeg ikke før søndag kveld/natt til mandag..

Ha en god helg!

3 kommentarer:

Marta Sortland sa...

God helg til deg også Øyvind!

Marit Bye Vassli sa...

Dere må kose dere masse! Håper det blir en bra og givende helg=)

Øyvind Bye sa...

takker masse!