lørdag 26. juli 2008

til opplysning


nå går det mot slutten av ferien, og jeg er fornøyd, 4 uker ferie: Hellas med familien, en uke med venner på besøk i Notodden, og to uker på farten for å treffe venner+være på hytta... fantastisk, bedre kan man ikke få det.


Bloggen har vært fylt opp av mye politikk det siste halve året, i det siste har jeg roet ned litt på politikken, og det kommer jeg nok til å fortsette med når jeg reiser i militæret allerede neste tirsdag. Før det skal jeg jobbe litt, en tur til på hytta, ha besøk fra Danmark og Tyskland, jobbe på kafe Den Blå Fisk på notodden menighetshus under Notodden Bluesfestival, treffe noen flere venner og pakke sakene mine.


I militæret får jeg 140 kr dagen. hvis noen lurte på det.


også får jeg muligheten til å ta 15 studiepoeng, hvis noen lurte på det, spesielt gleder jeg meg til å ta et fag som omhandler militær og jus.


Etter militæret vet jeg rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. Gud har en plan for meg, men inntil videre vet jeg ikke akkurat hva den er. Klar for en utfordring er jeg hvert fall. NÅr jeg i tillegg får lært meg å brette klær og vakse gulv, samt skyte og drepe, blir det vel orden på sakene..

3 kommentarer:

Torbjørn sa...

Haha, jeg får nesten 200 om dagen:p

Øyvind Bye sa...

wow, grensetillegg da sikkert..
det fortjener du isåfall.

Øyvind Bye sa...

wow, grensetillegg da sikkert..
det fortjener du isåfall.