lørdag 2. februar 2008

Livet er herlig!






Livet er herlig er tittelen på en film som jeg syns er ganske morsom. Men denne blogposten handler ikke om filmen "livet er herlig", men om at livet faktisk er herlig.

Intressante avsnitt i listeform:

-Etter 6 fantastiske måneder i Australia og Thailand, har jeg nå hatt to meget bra uker i Norge. Jeg har tilbragt mye tid med familien, jeg har vært på besøk på UIO basen i Skien, gått veldig mye på ski og fikset alle mulige praktiske ting du kan tenke deg.

-Da jeg for 10 dager siden drev og pakket inn pc en min for å sende den på reperasjon utbrøt mamma: "Jeg syns ikke vi gjør noe annet enn å reklamere på elektronisk utstyr". Bokstavelig talt så er mammas påstand veldig feil, men poenget hennes er ganske godt.

- Gud er god!

- Jeg har lagt til nye linker på bloggens høyre side.--->

- Den nye presten i kirken vår er en meget bra mann som jeg liker veldig godt.

- "Krona", det tverrkirkelige ungdomsarbeidet i Notodden holder til midt i Notodden sentrum. Rett ved Prix. De har møter hver fredag, pluss mye annet. Skikkelig bra arbeid som jeg tror Gud har velsignet rikt og vil velsigne rikt i tiden framover.

- Å gå på ski er noe jeg nyter veldig godt for tiden. I dag var det sånn fint med snø på greinene og sol på himmelen.

- Hunden vår heter Totto og er veldig lydig, hvis jeg sier; "sette seg" så setter han seg, hvis jeg sier; "legge seg" så legger han seg. utrolig artig.

- Jeg skal ikke i militæret før 6. August, da skal jeg til heimevernets utdanningssenter på værnes. Inntil den tid må jeg klare meg med voksenpris på buss.

- 1. kor. 14.1-3

- Søkte etter mitt eget navn på skattelistene og fikk bl.a opp følgende:
Skatten Øyvind Bye betalte i 2006 kan finansiere 0 meter ny E18 ved Tønsberg.

- Vær velsignet!

6 kommentarer:

Kari Sunniva sa...

Dette var opploeftende lesing, Oeyvind! Ser du har faatt bart, er det en fremtid i Troendelag du planlegger eller???:p

hlewagastiR sa...

Trodde du skulle i krigen nå jeg? Hva skal du drive med dette halvåret da?

Øyvind Bye sa...

Blir militæret i trønderlag, ja, men utover det planlegger jeg ikke mye i troendelag. har forresten klipt vekk barten..

Dette halvåret skal jeg jobbe og bruke tid med diverse folk, og lese bibelen og diverse bøker osv.. engasjere meg litt i menigheten og slikt... får se...
begynte hvert fall i ny jobb i dag. jobber med funksjonshemmede..

Unknown sa...

Bartemannbart.
Barbert den?
Høyrte rykter om at den var stas i Skien.

Øyvind Bye sa...

hadde bart i Skien ja.

Barberte den før jeg skulle på jobb, og begynne å bli kjent med nye folk og slikt i Notodden. Kunne nesten ikke gå rundt å se ut som en tulling for evig og alltid.

Anonym sa...

nei, ingen av oss vill møte evigheten med en liten bart. Selv gror jeg på et skjegg som aldri kommer lengre enn til ide-stadiet.. Men på tegnebordet ser det flott ut!