tirsdag 12. februar 2008

Som et lite barn




I går sa Gud til meg at jeg ikke måtte glemme at Han har en stemme i alt. I dag talte han til meg om å bli som et lite barn. Jeg har vært veldig skeptisk til bordverset: "O du som metter liten fugl, velsign vår mat O Gud". I dag da jeg skulle drikke kaffe ledet Gud meg til å ta "O du som metter liten fugl, velsign vår mat O Gud koppen." Og han viste meg at den sange har mye for seg, at ved å synge den/be den med hjertet kan jeg skjønne mer hva det vil si å bli som et lite barn.
Takk Gud!

"Sannelig, jeg sier dere: Den som ikke tar imot Guds rike slik som et lite barn, skal ikke komme inn i det. Og han tok dem inn til seg, la hendene på dem og velsignet dem." mark. 10. 15-16

Hadde besøk av gamle ørner i helga. Utrolig kjekt. Desverre har jeg bare et bilde, med begrenset kvalitet. I det minste er bildet tatt mens vi ber.

Ingen kommentarer: