onsdag 13. august 2008

adresse og praktiske opplysninger..

Hei igjen!

litt dårlig tid her nede, så får ikke skrevet så lange bloggposter for tiden.
men går bra. gjør mye annet fornuftig og ufornuftig(som likevel lærer meg andre egenskaper som disiplin og tolmodighet) eks. brette klær, SLO(sluttet orden, slik man ser garden driver meg), vaske, brette dyne og strekke laken, lære å skyte, sikre våpen, stridsteknikk, fysisk trening osv...

push ups er nå oppe i 178, timer klesbretting 9,5, vask av garderobe 8.. AG3 en adskilles på 51 sek, settes sammen på 1 min og 54 sek.. I kveld er det gudstjeneste, blir bra!

Adressen min til Værnes er:

97 Øyvind Bye Vassli
HVUV/ Kp B / Tr2
Postboks 403

7510 Stjørdal.

forøvrig har jeg fri hver helg bortsett fra siste helg før jeg dimmiterer som er 22. januar..

lykke til Brann!

4 kommentarer:

Torbjørn sa...

Har du bretta klær i ni og en halv time? Og brukt åtte timer på vask? Shiiit! Du overgår mine verste mareritt.. Et lite tips til ad-sam: la låsesplintene stå såvidt i før du begynner sammensettingen, det er lov;)

Marta Sortland sa...

Så bra du er komt fram til at du er på rett plass. En god utfordring, kan eg tenke meg... Stå på! Og fortsett å skrive om hvordan ting er -det er spennende å lese om forsvaret Ü
Gi en lyd når du er ledig (i kveld eller en annen dag) så kan eg ringe deg!

hlewagastiR sa...

Det er bra du er "in good spirits" - på mange måter. Det trengs vel nå. Men pingle at du skal være inne så kort tid. Er det sånn HV-greie?

Øyvind Bye sa...

det med brettingen er fordi jeg er så treg. De andre på rommet har brukt langt mindre tid.

har fått tipset allerede. skal nok bli drit god på adsam, må bare få tid til å øve først.

det skal jeg gjøre Marta. både oppdatere og gi en lyd når jeg er ledig.

deilig å bare være inne i 6 måneder. Mer pinglete å ikke være inne i det hele tatt. Dessuten er nok heimevernet noe av det minst pinglete som er.