onsdag 23. april 2008

Vg og Dabladets overskrifter!

"Blomster-Finn" ødela i prøve-OL - uff da, så synd.

You Riise Pudding! - kunstnerisk fra en avis.

Selvmål-Riise: - Hva skal jeg si? - tror ikke du trenger å si noe.

Her kan du trøste Liverpool-Riise - det er mange som trenger trøst.

Jessica lei fokus på nakenhet - jeg også.

Har jevnlig kontakt med milliardærfar - far-sønn forhold er viktig, bra at Vg setter fokus på det.

Dagbladet er ikke snauere:
Har benyttet frihelga veldig godt - så bra å høre! viktig å hvile litt iblandt.

Dette vil hjemsøke Riise - tror vi på det åndelige i Dagbladet nå plutselig?

«Blomster-Finn» ødela for lerdueskytter - hm.. fælt så intressante de lerdueskytterne var.

Vil bare være apekatt og skrike av glede - det hørtes gøy ut!

- Hva skal jeg si? Jeg er bare skuffet
John Arne Riise var utrøstelig i natt.
- stakkars, stakkars Riise scoret et selvmål i en fotballkamp. Bra at avisene har flere saker om akkurat hvor lei seg han er! Hurra, hurra, hurra!

- Han er en god gutt, nå skal vi støtte ham - Når vg har tre saker om Riise på forsiden sin, så skal vi ha det også!!

Ikke kjøp Vg og Dagbladet!

6 kommentarer:

Marit Bye Vassli sa...

Helt enig med deg Øyvind! Ike les dagbladet eller vg. Utrolig dårlig og som oftest usakelig. Morsom måte å vise det på;)

Elisabeth N. Sævik sa...

Trikset er å bruke Atekst og søke etter ord som man gidder å lese om. På den måte klarer man å få tar i de få sakene/artiklene pr dag som står i de avisene.

Fryktelig mye meningsløst som står der. Tenk om alle hadde lest Aftenposten og Dagens Næringsliv i steden for =)

Øyvind Bye sa...

hva er atekst? hvordan gjør man det?

Anonym sa...

Jeg lærte tidlig av min pappa at VG og Dagbladet kjøper man ikke i familien Grønning, og det holder jeg fortsatt fast på!

Øyvind Bye sa...

Endelig fikk jeg forklaringen på hvorofr du er uvanlig smart og tøff!

hlewagastiR sa...

Brød og sirkus...